Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

Η ποιο funky ομπρέλες για την παραλία....



Μπορεί το καλοκαιράκι να ετοιμάζεται να μας αφήσει σιγά-σιγά,αν και δεν προβλέπεται με τέτοιες  θερμοκρασίες,αλλά εμείς θα εκμεταλλευτούμε μέχρι και την τελευταία μέρα στην παραλία,κάτω από τον καυτό ήλιο κάνοντας βουτιές μέχρι τελικής πτώσεως....

Αν λοιπόν δεν ανήκετε σ' εκείνους  που λατρεύουν την πολυκοσμία και τα beach bar πίνοντας ατελείωτα mojitos αλλά αντιθέτως "ρουφάτε" τον ήλιο και γίνεστε παιδιά πλατσουρίζοντας στα ελληνικά νερά χαλαρώνοντας με μια παγωμένη μπύρα βλέποντας το ηλιοβασίλεμα,αυτό που σίγουρα θα πρέπει να έχετε μαζί σας είναι μια ομπρέλα....όχι όμως μια οποιαδήποτε ομπρέλα....

Δείτε τις ποιο ιδιαίτερες ομπρέλες παραλίας που θα σας κάνουν σίγουρα να ξεχωρίσετε....και που ξέρετε,μπορεί να δώσετε ραντεβού με τον κούκλο της παραλίας,κάτω απο την ομπρέλα με τα φλαμέγκο....!!!!!!
Δεν θα δυσκολευτεί να σας βρει!!!!!




















                          





                            








Ελάτε τώρα πείτε μου...δεν ζηλέψατε λιγάκι;;;
Εγώ δεν ήξερα ποια μου άρεσε περισσότερο...μόνο που υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα!!!
Μπορούμε να τις παραγγείλουμε μέσο διαδικτύου μόνο μιας και στην Ελλάδα δεν υπάρχουν...Α,κάποιες είναι λιγάκι ακριβούτσικες....

Ε,το πολύ πολύ...να μείνουμε απλά με την εικόνα του σέξι γκόμενου κάτω από την ομπρέλα με τα φλαμίγκο ή μήπως κάτω από την ομπρέλα με το καρπούζι που είναι κ δροσιστικό;...όχι ,όχι νομίζω πως το λαχούρι μου ταιριάζει περισσότερο....ή μήπως το ηλιοτρόπιο είναι πιο της εποχής βρε παιδί μου;;;
Πφ,μπερδέφτηκα.....

2 σχόλια:

  1. εγώ θέλω τη γαλάζια με τους φαρμπαλάδες που είναι 60s!!! Άλλως την ασπρόμαυρη αλά Coco για να ταιριάζει και με το μαγιώ μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή