Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Σήμερα γάμος γίνεται!



Σήηηηηημεερααα γα...σήμεεεεερα γάααμος γίιιιιινεται,σ'ωραιιιιο πεεεεριβόλι...σ'ωραίιιιιο πεεεριβόλι.....
Μπορεί να μην γίνεται σήμερα ο γάμος,και να μην γίνεται ακριβώς σε περιβόλι....Αλλά σήμερα έχω μια τέτοια διάθεση!

Αγαπημένες μου νυφούλες....διανύουμε τον τελευταίο μήνα του καλοκαιριού και λίγο πριν μπούμε στο Σεπτέμβρη-όπου είναι παραδοσιακά πλέον ο μήνας με τους περισσότερους γάμους- σκέφτηκα να δούμε μερικά υπέροχα νυφικά από Έλληνες σχεδιαστές.
Η αλήθεια είναι πως όσες παντρεύεστε τον Σεπτέμβρη πιθανότατα έχετε βρει το νυφικό σας...παρ' όλα αυτά όμως γάμοι γίνονται όλο το χρόνο...

Ελάτε λοιπόν να δείτε τις προτάσεις μου....κατα τη γνώμη μου το νυφικό που θα επιλέξετε πρέπει να είναι απλό και όμορφο και να νιώθετε υπέροχα φορώντας το....Γιατί εσείς είστε αυτή που θα λάμψετε εκείνη την ημέρα.

ORSALIA PARTHENIS














 



ANEM BY ANNA ANEMOMILOU



FEDRA



MI-RO

 




LOUKIA



DIMITRIOS




FALIAKOS BY PETRIDIS



ZOLOTAS





CHRISTOS KOSTARELLOS




MELIS BY LASKOS





VLASSIS HOLEVAS



Πήρατε μια πρώτη γεύση;
Μήπως μπερδευτήκατε;
Εγώ νομίζω πως,ναι...Γιατί άλλα είχα στο μυαλό μου αρχικά και τώρα άλλα σκεφτομαι...
Βέβαια ομολογώ πως κάποια από αυτά τα ερωτεύτηκα!!!!!


Α,και να μην ξεχάσω να σας πω,πως μ'αυτό το άρθρο εγκαινιάσαμε τη στήλη "γάμος"...
Εεεεεεερχονται κ άααλλααα!

Δες επίσης: έγκυος νυφούλα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου